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By Richelle Thompson
I wanted, really wanted, to be a gracious winner, but maybe there’s greater opportunity for change if I can learn how to be a gracious loser.
By Donald Romanik and Jerry Keucher
The way your parish spends money is directly linked to mission and ministry and a key indication of your congregation’s identity.
¿Cuál es la diferencia entre la "misión" y la "visión" de una congregación? Esta conferencia web se centra en los principios básicos de un proceso de visión y planificación.
By Linda Buskirk
Si su parroquia se pudiera personificar, ¿qué sería, misionera o visionaria?
By Greg Syler
Sharing Audits describes ways to team up with neighboring churches to conduct an audit that may not only be less expensive, but might also be more useful.
Does your congregation think about and talk about stewardship only during the annual funding campaign? If so, you’re missing year-round opportunities for formation. Not sure how to start? These two tools may help.
By Greg Syler
La mayordomía lo abarca todo. Es por eso que no tenemos una campaña de mayordomía en St. George’s en Valley Lee, Maryland, la dinámica y creciente feligresía en la que sirvo.
By Linda Buskirk
Most churches and nonprofits have a mission statement, but surprising few have articulated a vision. What’s the difference?
By Jeanie Sablatura y Terry Nathan
En el mundo de hoy, con la decreciente asistencia a las iglesias, las demografías cambiantes de las parroquias y las dificultades económicas, es esencial que todos nosotros optimicemos la mayordomía de los recursos con los que hemos sido bendecidos.
By Brent Owens
Después de un declive considerable en tamaño, una de las principales concentraciones de St. Alban’s ha sido el crecimiento.